varför blir det så jäkla mycket text?!

Är extremt deppig för att jag missade studentparaden idag :( Istället var jag tvungen att vänta i skolan en timme för att SEDAN ha muntliga nationella i tyska och fyfan.... 
Det gick rent åt helvete!

Som Nathalie nämnde var vi i stan innan, letade som en galning efter någon form av tröja som kan vara sådär lagom snygg. Men fan jag hittade ingenting även fast jag provade säkert ett tjugotal olika... Nathalie sa att det kanske inte var meningen att jag skulle handla något idag och det kan väl stämma. Efter en fika, lite vatten i håret och på kläderna (från studenterna) tog vi bussen hem och här sitter jag nu. Ska skriva ett litet tyskarbete och en sista labbrapport. Sen har vi fan inte mycket kvar i skolan!

Just det, tyskarbete var det ja! Puss

/JOSEFINE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0