what if my chanses were already gone

WADUP! Jag sitter med fetaste resväskan framför mig och har liiiiite resfeber. Åker in till Malmö med Anniepie om cirka en timme för att lämna väskjäveln hos en annan respolare. Imorgon har jag avslutning på min skola vilket känns awwwwwwwwwesome men samtidigt sorgligt. Kommer sakna alla fina människor men jaja vi ses ju under sommaren endå. Firar med lite middag på Jensens Bofhus innan jag drar mig upp mot Göööteborg för en veckas mini-semster. Så jävla gött det ska bli :):):):)

sååå tills jag är tillbaka i Trelleborg får ni la nöja er med Zeusse och Josse och mina mobiluppdateringar. Ni överlever ajajja


Den fina väskan<3



Hejdåååååååååååååå kommer sakna eeeeeeeeeer.... ne lol ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0