adam e min besta kåmpis

Hej jag ska berätta lite om Adam. Han går typ i min klass, när han inte skolkar vilket är ganska ofta, eller har blivit ganska ofta. Man, seriously du har skolkat två dagar denna veckan. Så jävla ocoolt att lämna mig med de andra i klassen och du missade fucking nationella idag för du skulle sova, 2 delar Adam... ajaj.
Adam har världens coolaste hår och ganska torr humor samt gillar LOST. Precis som jag, fast jag har inte det övercoola håret dock. Adam har en katt, eller nej det har han inte tydligen. Han dödade den på fyllan. Jag ska gå 2 år till med Adam samt ta studenten med honom vilket lär bli awesomeeeeee. I sommar ska vi festa och knullar runt för det är sånt homies gör, fast neee.
Imorgon ska vi idrotta och käka på dagens. Lång dag va, skolka inte imorgon adam! Klarar inte en åtta till tre dag utan dig.
här är adam när han bev full på pepsi
denna bilden är ganska gay
här skulle du se flogging molly eller något?
DU E MIN BEEEESTA KÅMPIS
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0