de lösår saj

Hej bloggen, vad fin du är idag!
Ehm, har inte ett skit att säga. Men ändååååå sitter jag här och skriver en massa onödigt shit. Försöker fortfarande lista ut vad som hänt på mitt knä, wicked. Fattar inte varför alla är så uppspelta över att vi har så mycket skit kvar i skolan? Liksom, sluta räkna och gliiiiiid så löööser sig allt! Haha, älskar att säga att allt löser sig. För allt löser sig verkligen. Puss tänker sluta skriva nu och lägga mig i min 180binge och softa innan jag somnar. Har ändå fått en hel del gjort idag även om jag hade vattenkrig med de 8åriga ghettokidsen <3
Hahahah, älskar livet lika mycket nu som jag gjorde då! Fast vänta, där älskade jag inte livet eller? Haha, ni fattar! PEACE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0