deppish

Hej alla kidz.
Måste säga att jag är hundra på att jorden kommer gå under 2012 då allting är ganska fucked up, kolla bara vädret. Det är 80 minusgrader och det är liksom ändå maj månad. Moder natur måste vara ganska pissed off.
Idag är det fredag, jag ska deppa hemma av lite olika anledningar men det blir väl sweeeet de me lol fnizz. Och eftersom det är fredag unnade vi (zeushomeboys) oss med att käka på mc donalds efter skolan vilket va övergött! Idag har jag kommit fram till lite sommarplaner, jag ska bla bo hos adam, åka till ungern, åka till turkiet, spänna mig på dala, kröka, och en jävla massa annat SKIT! Och vad som är AWESOME är att jag I N T E  ska sommarjobba, lol fyfan vad gött. Nu ska jag sova och sen vakna och vara skitsur, gött!
/ZEUS

Kommentarer
Postat av: Axelaida

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-02-10 @ 13:19:26
URL: http://axelaida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0