det var svårt att radera

Okej mannar och musar. Jag vet i faaaan vart de två andra äggen, som håller i denna bloggen lika mycket som jag, håller hus. Men nu är ändå er favorit här så det är tjill igen.
Helgen går nu mot sitt slut och jag har haft en fin och kanske lite mindre fin helg (haha). Det var iaf överraskningsfest för Emil i fredags som har fyllat 18 år vilket var finfint så tack för de. Slutade med att man blev wicked wasted och knappt kunde stå på sina ben. Vaknade klockan tio i lördags och då kom jimmehy och filippan med frulle vilket va fäjnt, possposs på det. Senare mot kvällen drastade jag och tova till lund och chillade mest tova och sofia style. Haha, de va fint och bussresan hem var så myyyyzig.
Detta har nog varit det mest lama inlägg jag någonsin skrivit på bloggen så vi avslutar med; fuck u alla, ses i skolan imorgon mina cyberbitches (k). HAJHAJ kriga på små soldater ;P
where the fuck's your heads at?
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0