eight letters late

hej alla söta, och alla fula, för mig är ni söta också.
sofia har tjötat som fan om att hon vill att jag ska gästblogga här så whats a nigga supposed to do. Kom nyss hem från halmens stad där jag spenderat ze helg, gött o nice. Imorgon tar jag en day off från skolan, dels för att jag inte pallar och dels för att jag ska ta tag i mitt liv och städa/köpa cigg/ta reda på allt jag missat i skolan de senaste månaderna osv osv osv. + göra 10 teoriprov ( altså 700 frågor ). brb ska bara skjuta mig själv i huvet.
Men vafalls, livet rullar på och snart är det siesta och sen är det fucking sommar. Imorgon ska jag rensa bland allt mitt skit och lägga in en jävla massa mög på tradera och sälja för fördyra summor så att jag kan bli en rich bitch och gadda in skit jag kommer ångra om 1 år
Hoppas ni har ett fint liv era fucking kuksugare, smell ya later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0