för att jag inte har något bättre för mig

Okej, detta får gå snabbt för jag MÅSTE verkligen börja på psykologiuppsatsen nu om jag ska kunna njuta av ledigheten som kommer... Idag har jag hunnit med en del. Tagit mig till skolan i ösregn, varit i skolan, haft 3 lektioner, hoppat över idrotten och slutade 11. Tog bussen hem med Sofia och somnade en stund. Mötte Matilda i stan och fikade med henne jääääättelänge och tog igen en massa missade saker! Blev en snabb runda i stan sen. Blev upphämtad av min kära syster och nu har jag varit hemma ett tag och sagt flera gånger att jag ska börja skriva, men det blir fan aldrig så. MEN NU SKA JAG BÖRJA! Har skrivit 2 små rader... AJAJ

Sluttjatat om det jäkla arbetet nu. Ha det gött. PUSSPUSS

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0