I don't want the world to see me, cause I don't think that they'd understand

Är det någon låt som väcker minnen och känslor inom mig så är det Iris - Goo Goo Dolls.

Jag kan riktigt minnas hur jag låg i baksätet i våran volvo på väg upp till Sundsvall. Jag var sjukt nöjd över att för en gångs skull kunna ligga rak lång i baksätet och sova (lillebror hade av någon anledning förflyttat sig till andra bilen). Jag låg och stirrade in i ryggstöden med ryggen mot framsätet. Dem hade spelat Iris på radion flera gånger och jag tycker den var så fin. Den beskrev känslor inom mig då så bra. När jag låg i baksätet och försökte sova då spelade dem den igen och jag tänkte igenom mitt liv det senaste året då. (detta var sommar år 2007) Jag tänkte på allt ont jag gått igenom och jag tänkte på Marcus. Marcus var verkligen min prins då och jag minns att jag blev glad i hela kroppen när jag hörde låten och längtade tills vi var framme i Sundsvall. Han skulle nämligen flyga upp dit från Stockholm några dagar senare.

Haha sjuuuuukt.. Här är låten iaf!!!



/NATHALIIIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0