IRRITERAD(E)

''Så för att sammanfatta detta så bryr jag mig inte ett skit om digerdöden och hur fan den började eller hur fan den spred sig eller HUR FAN DEN SLUTADE? Vad fan vad jag för nytta av detta i framtiden?! Jag kommer ändå slut på mc donalds efter denna skitskolan, OVER N OUT tjo äckel''
Är så fucking äckligt lack så det finns inte ens på mätaren. VET INTE ENS VAD JAG SKA SKRIVA och kan du inte bara BACK THE FUCK OFF MMMMMMMMM alltså ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRH. Och den äckliga fittakuksugarhistorieuppsatsen kan ta sig i röven och sen bara brinna i helvetet tillsammans med allt annat som har med skolan att göra. LOL DISTURBED NU så fuck u nu tar filippa över om hon överlever slaget som leveraras i hennes huve
Filippa; idag är bara en sån dag när man vill slita av någons fula äckliga huvud för det hade varit så jävla skönt. fuck u sluta ringa mig tusen fucking miljoner om dagen för att kolla så att allt är ok och att jag går i skolan och blablalba. NEJ JAG VA INTE I SKOLAN IDAG IHÄLLER DIN NAIVA JÄVLA FAGGOT. bättre att min mamma INTE ringer idag för då kommer hon få ta en jävla massa skit från min sida, tack och adjö mina fucking äckliga horungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0