jimmy lol ;P

Hej! Detta är Jimmy. Han har jag träffat över internet, lite wiiicked. Eller egentligen ''träffades'' vi nog genom Tova. Aja whatever, vi har iaf träffats och det är allt som spelar roll <3 Han är den enda ginger jag känner som har en själ och den själen är den finaste som finns. Tyvärr bor han i Halmstad så vi ses inte så ofta, men snart är det sommar och och till helgen kommer han till skåne. Då ska vi ösa. Jimmy har de finaste ögonen som finns och dom ska jag drunka i till helgen. Hejdå jimmy ses <3
/ZEUS

Kommentarer
Postat av: jimmmy

haha lol :P:P tjena zigge, du är fin poss hej . varför säger du att vi inte är vänner hejdå

2010-05-16 @ 22:47:39
Postat av: zigge

lol de sa jag visst de poss ;P

2010-05-16 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0