kommer aldrig mer tillbaks

Okej, HEJ. Jag ska inte dra igenom någon dum förklaring till varför jag ditchat bloggen de senaste veckorna. Vi kan kort och gott bara säga att vi lever i nuuuet vaa.. Mmm.. Så vi skiter i att jag inte vara här igår eller veckorna innan det och nöjer oss med att jag är här NU.

så jaa grabbar. Jag funderar och kommer inte fram till vad ni skulle kunna vilja höra om min dag. Så vet ni? Jag drar igenom hela jäveln. Vaknade imorse tjugo över sju och whinade lite för mamma. Hon tyckte klart synd om mig så jag fick stanna hemma. Vaknade återigen vid halv 1. Förjävla skönt. Gick upp och käkade en macka. Tittade på 2 avsnitt Prison Break. Behöve miljöbyte så jag gick ut och tog en cigg. Damn det var fan svinvarmt oc skönt ute. Tjillade yttligare några avsnitt och gick sedan ut och läste skvaller.

NUUUUUUU efter yttligare några avsnitt ska jag ut igen. Fan ta solen om den gick ner precis...



"aaah behöver 10 kg röd färg.. Det är till pricken" waaaaaaaaaaaaadup zeus????

/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0