Nathalie säger: "Grökland"

Sitter nyduschad och ska nog snart sova men tänkte skriva ett inlägg först innan denna lilla bloggen går och dör. Det vill vi inte... Eller? Nej, det vill vi INTE! Och jag vill inte heller ha naturkunskapsprov imorgon då jag vet att det nästan kommer gå åt helvete. Pluggade iallafall med Nathalie innan idag på allt om kolets och kvävets kretslopp och allt vad skitet heter. Det är lika tråkigt som det låter, jag lovar!

Nu ska jag sova, eller ja snart.... Måste slita mig från datorn först fast det blir nog inte så svårt eftersom jag snart sitter och somnar här. Börjar fan klockan 8 imorgon :(:(:(:(

Detta blir bara längre och längre känner jag och ni hade nog egentligen klarat er utan detta inlägget också, men det är bara för uppdateringens skull. POOOOOOOOOSSS

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0