overdressed and underaged

Hej.
Det har varit lite dålig uppdatering här, eller vad saaaajår ni? MHM. Igår gjorde jag iaf inget annat än att softa. Vid 21 kom gammi till mig och vi åkte lite bräda vilket resulterade i att jag trillade i slog i armbågen vilket inte va särskilt nådigt. Men det går över när jag dör. Fick mig sedan en goood natts sömn, KATSCHING!
Idag? Ja, vi har chillat i skolan för det mesta. Tagit helt för många rökpauser, handlat nya thängz på hålan, vunnit nyhetskrysset med gabbe YES, nästan trillat i trappan och mått jävligt bra. Kan inte beskriva hur mycket jag älskar min översköna klass. Lite gay men ändå helt okej. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dra till malmoe för att möta upp min bäztiz jimmehy poss. GÖTT ses på krök ikväll hajhaj.


hej detta är jag hejdå.
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0