the human centipede



Jag lever. Frågan är om Josefine gör det? Jag och Sofia var på överraskningsfest för den nyblivna 18 åringen Emil i fredags. Sofia spårade ur totalt och jag fick jaga henne, bära henne, trösta henne, lavetta henne, mata henne, vattna henne, torka hennes spya, hålla hennes hår, skricka åt henne. Mjaa ni förstår. Jag fick vara mig själv och henne för annars hade hon antagligen inte suttit hemma framför sin dator idag.
Igår var jag hemma hos min älskling Nicole tillsammans med fina Emma och Julia. Vi käkade rabarerpaj, chips och dippa och drack pepsi i burk. Kollade på den absolut ÄCKLIGASTE skräckfilmen. The Human Centipede.

have aa loook:


Nuuuuuuuuuu ska jag kanske kanske kanske duscha mitt hår. Det behövs.

/NATHATHATRGHTYAKIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0