To Be Alone With You



HEJ! Jag är fullproppad av nöjhet efter långhelgen. Har spenderat dagarna på bästa sätt. Extra hjärtan tilldelas onsdags och igår. Hade fantastiskt trevligt hos Filippaflickan och senare på strandbaden.

Imorgon har jag redovisning klockan 9:00. Känns jobbiiiiiigt men det ska nog gå. Drar till tandläkaren 13:10 och resten av morgondagen kommer jag spendera åt min historiauppsats så ni lär inte se mitt face around here. Sorrrry for that fokkkks.

Nu måste jag en sista gång gå igenom den förbannad redovisningen och sedan huppa i säng. Har massor med nya låtar till iPooden imorgon, awesome. Ska sova på bussen , gött!!!

POSS sovgott

/NATHALIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0