colors

Hej min fina blogg. Vet att det har varit lite trögt här med uppdatering och vi har tappat några läsare. Men det kommer det kommer.
För det första så regnade det asmycket igår och jag ÄLSKADE verkligen det, det var så jävla mysigt. Det var så jävla skönt att inte bry sig ett skit om att man va dyngsur! För det andra så va jag och 3 grabbar och såg sex and the city 2 igårkväll. Det va jag, Emma, Josefine och Nathalie. Den var såklart ööööverbra. Sex and the city är de mysigaste filmerna som finns. Kände mig som en riktigt tjej-tjej-TJEJ på bion igår, som en riktig fjolla som satt och aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw:ade till alla scener. Men det var fint och jag tackar min grabbar för en myyyyyyzig kväll!
Just i denna stunden sitter jag och smuttar på mitt kaffe och funderar lite. Tänker för det första hur fan jag ska hinna med allt nästa vecka? Jävlar vad jag ska plugga röven av mig men jag har en fin helg att se fram emot då jag bland annat ska kröööka med en fin josse (glöm inte att ta med dig ETT par skor för jag vill inte ha en repris på förra gången).
Fick en fin fråga av jezper innan, ''kan man älska någon efter fyra dagar?'' Vad jag tror så kan man det, jag menar ''kärlek vid första ögonkastet''? Jag tror att varje liten love story har sin kärlek hur kort den än är.
Ska nu sluta va djup (även om jag vet att nathalie älskar när jag är det) och återgå till mitt pluggande så att jag får några saker mindre att göra till nästa vecka, men först ska jag dricka mitt kaffe innan det blir kallt. Ha en suppaaahsweet kväll mänz och ha de bra!
hittade en bild på mig och min kåmpis ronny från förra sommaren, haha finaste killen! POSS
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0