wadup onsdag

Shenna bloggen!
Förlåt förlåt förlåt att vi inte har matat dig med inlägg igår, du måste säkert vara jättehungrig <3 men nu är jag här igen, hehe. Creds till josefine som uppdaterat idag. Är även sjukt stolt över henne då hon försov sig, bra jobbat gammi.
Idag har jag varit en liten bölapa, men det får man fan va ibland och idag var det min tur liksom. Sjukt soft att vi slapp idrotten idag iaf. Känns dock som jag har hundra arbeten att lämna in men aldrig kommer till skott, men det är väl lia bra att dra ut på det lite till. Mamma har gittat till jubb, kidsen sover och lars är ute med jobbet. Känns som om det är läge för att slänga sig i soffan nu, JAdå. För övrigt drar mina gammisar till siesta imorgon och jag ska inte määä :(:(:(:(:(:(:( lissen i ögat azzåe, FML. Nae men nästa år kör vi igen, dom har lovat att dricka öl och knulla randoms från mig oxå så det är chill coooolish. Medans de softar festival chillar jag och tova på VÅR GÅÅÅÅRDH. Haha poss, nu trillar jag ner för trappan och softar resten av kvällen. Ses på nationella i tyska imorgon, WHOOOOPPS!
tjillar lite toa-style (inte tova-style) TOA-style! ;P
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0