we have to take our clothes oooooooooffffffff

HEJ IGEN.
Fan vad jag är aktiv, helt 7kt. Känns lite som josefine är den döde just nu. Jag ska fan va aktiv, det är trots jag som är the almighty ZEUS hehe.
Har haft en såååft kväll iaf. Känns just nu som allt går dubbelt så fort som de borde göra. Har iaf tjillat med towie vilket har varit mysigt då vi (enligt mig) inte träffats på ett tag. Sedan tjillade vi lite med danne och aleks, tova bjöd mig på korv och jag spillde såklart mm lovar att gottgöra dig genom att bjuda booze nästa lördag gammi!
Hoodet är inte som de ska va utan flippen då hon är i halmstad. Ja hon fucking övergav mig azzzå. Ogött. Men vad som är jävligt gött är att vi bara går till och med onsdag nästa vecka för sen är vi leeeedihihihiga. LOL FYFAN VAD SWEET. Nä om man skulle gå och lägga sig? Ser fram emot en tyst frukost imorgon heeeeelt fucking ensam, jadå kan inte bli bättre just nu. Sov inte lika gott som jag och ha det inte lika fint som jag för jag vill helst ha det bäst, hehe älskar er POOOOOOOOSSS med o.
lol seriös bild ;P;P;P;P (ni vill inte se mina oseriösa)
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0