zeus tycker

Just nu gillar jag inte läget, men jag gillar läget ändå. Vet inte riktigt själv hur det går ihopa. Men, ena stunden är allt så friggin underbart och jag älskar livet och helt plötsligt kan det vända och jag snear. Wicked. Tror att mina enda två hjärnceller har ett tredje världskrig i mitt huve redo att droppa massa nukes på varandra. Behöver egentligen lägga all min fokus på skolan men är för upptagen med att tänka på annat sååååååklart.
Som jag alltid brukar säga, allt löser sig. Och det gör verkligen det. Men medans allt löser sig orkar jag inte va kvar här. För vid någon punkt får alla nog orkar inte mer. Så bestämmer mig nu för att dra några dagar vilket jag tror kommer göra mig gott. Tack mina fina vänner för att ni, i vått och torrt, ställer upp. Jag må ha endast två ynkliga hjärnceller men jag har något mycket mer värdefullt, ett ganska gigantiskt hjärta (som kanske inte alltid är så lätt att tro) och från det hjärtat ger jag all min kärlek till er.
btw, håller på att odla
/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0