22:55

Hej bloggen! Long time no see. Sorry för det, ska inte hända igen. Ellååååååååååår? Haha, ska försöka se till att inte ha en sådan långvarig frånvaro igen ;) Men mina trogna kompanjoner har ändå sett till att hålla bloggen igång. Duttttiga.

Har varit en lång dag i skolan, fast den blev ganska kort. Det va fint. Har eeeeeeeeeeeendast chillat sedan jag kom hem. Spillde ut allt mitt jävla kaffe i besticklådan för en liten stund sedan. Fick plocka isär hela jävla lådan och torka för där låg ett jävla lager plast där kaffet såklart letade sig under. Just my luck. FML... :( Haha. Längtar tills jag fyller åååår och tills jag får ny telefon. Ohjaaa vad nice det ska bli. Imorgon går jag från 8-10. Det va allt från mig.


PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0