är så stolt över mig själv

Att jag äntligen har börjat träna alltså!!
Idag tränade vi afrodans och det va asroligt. Tyckte väl det var lite sådär i början men vafan, det var värt det hela när vi fick dansa en hel dans till waka waka. Josefine, du missade verkligen något.

Är typ 100 på att jag kommer få ett stort ig på företagsekonomiprovet som skrevs idag. Får skylla mig själv men vafan, blev så jävla ledsen och frustrerad :( Haha, det hela blev till en stor grej mellan mig och Nathalie men allt löser sig och SE, allt löste sig. Like I always say.

Nääääää förfan nu ska jag duscha. Är svettig som en jävla lök efter krigandet.....



men fyfan vad jag är duktig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0