Det som inte dödar dem, gör dem starkare

img_0342 (MMS)

Hej! Slutade klockan nio efter en mattediagnos. Får lagom kraaaamp på matte b men what to do, what to do. När vi gjort klart den chillade jag och Johanna i sofforna medan Sofia och Kajsa hade sånglektion :) Därefter gick jag, soffe och kajsi i stan. Käkade frukost, handlade bhar och åt dessa underbara kakor på bilden! (trots att någon jävel snodde den muffin jag egentligen ville ha!!!)... Nu är det helg och det firar jag tillsammans med sjuklingen jossan framför idol! Går inte Olle vidare hänger jag mig, det har jag sagt enda sedan han sökte... Åh han måste gå vidare annars slutar jag kolla på idol!!!!!! Nu ska jag käka glass och kolla på tv. Kanske somna och drömma lite om sen underbara thaimaten mamma lagade igår (som jag tvingat henne att laga idag också!) Ha det fint :) Kram Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0