DJ got us fallin in love

Hej snyggingar! Hoppas allt är fine med er. Jag mår helt okej med tanke på att jag bara gick i skolan till tio idag. Min sånglektion gick jättebra idag, creds till mig. Creds som fan. Gick sedan i stan med Kajsan och Nattis. Handlade en BH och en tröja från H&M. Byxorna jag hade siktat in mig på att köpa var såklart slut överallt i malmö :( iaf i min storlek. SUCKCKCKCKCKCSSSSSSSS.

Nu sitter jag nyducshad och väntar på en snygging. Ska ner i stan och se vad som finns i trellehålan för att sedan förhoppningsvis käka lite chajnamat. Ska även se iron man 2, ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN. Taggad som fän. Det är även idol ikväll. Hoppas olle blir vald av juryn!! Hubbas, hubbas. Nu ska jag myza med min kise. Hon är jätte sällskapssjuk. Puss på eeeejr, hoppas ni får en fin kväll :)



kram från zeeeeeeeeeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0