en onsdag

Godkvääääääääääääääääääll lille bloggen

Idag började vi klockan tio och det var cp-najzzzz. Jag som alltid duschar på kvällarna duschade faktiskt imose för jag kände att jag hade tid till det, och det är inte ofta när man går i malmö och måste ta bussen klockan sju på mornarna. Så jag kan bara säga, niiiiiiiiiiiiiiice. Imorgon har vi ett företagsekonomiprov och jag är lite skrajjsen :( Men med tanke på att vi får ha boken till hjälp borde det gå lätt som en plätt. Får nu i helvete in glömma boken imorgon!!

Nu är jag helt jävla slut efter zumban. Det var övergrymt och överjobbigt!! Men mest grymt och det är verkligen värt de 400 kronorna/termin. Hehe, kan ju säga att det var gaaaaaaaaaaaaaaaanska förjävla svettigt. Men nu efter duschen är jag återställd.

Nu väntar jag bara på att få se nemos hetsiga flabb slänga ur sig 42541254153 ord per nanosekund. Med andra ord, kungarna av tylösand. HÖRS IMORGON BLUGGEN, sov gott och sånt trams!!



hejdååååååååååååååå zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0