en vän är en vän hur taskigt livet än gått

Heeeej! Det var sjukt länge sen jag gjorde ett inlägg från datorn och sjukt länge sen jag ens gjorde ett ordentligt inlägg. Men om jag ska vara ärlig har jag varit väldigt dålig på att starta datorn de senaste dagarna och när jag väl har gjort det har jag inte orkat blogga.

Såg precis det sista avsnittet av Kungarna av Tylösand (lite sorligt faktiskt eftersom det är sjukt underhållande, men också helt jävla knäppt) och innan det var det såklart Grey's. Har även tränat ett Zumbapass med mina babes idag. Nu är jag färdig för sängen och ska gå och lägga mig. PUSS


Kommentarer
Postat av: julie

Sv: Hehe, taaack tjaaajor! Ni med!

2010-10-28 @ 16:39:01
URL: http://juliastjarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0