GÄSTBLOGG

Eftersom ingen av zeushomeboys medlemmar tar tag i att blogga tänkte jag (Ludde) visa hur det går till. Först ska jag presentera mig. Som ni kanske vet har min bror (Laban) gästbloggat här en gång innan och jag tänkte inte vara sämre. Jag är den äldre av oss och älskar att sova. Snarka gör jag också, fråga alla andra!!! Laban har lämnat mig ikväll så jag är lite ledsen, eller ja jätteledsen om jag ska vara ärlig. Gnäller och sånt gör jag för att folk ska tycka extra synd om mig, och det funkar faktiskt! Fast när jag får sitta i Josefines knä blir jag lite gladare.
Det som är bäst med Nathalie och Sofia är att när de kommer hit får jag massvis med godis och jag får en chans att visa vad jag kan (vacker tass är en favorit). De är även väldigt lata och slänger sig i soffan direkt och jag gör de gärna sällskap och lägger mig och sover. Snarkar extra högt om jag vill störa dem ;)

Ha det bra! Nu ska jag gå ner och vänta vid dörren :)
ps. bjuder på bilder så ni kan få se hur söt jag är. ds.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0