If we agree

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Tänkte bara titta in och uppdatera läget eftersom det står rätt still härinne. IDAG började vi 10, grymt. Slutade en timme tidigare, grymt. Pluggade och käkade muffins, grymt. Och nu väntar jag på mat and haaaaaaaangs with robyn!

Ps. Handledarkursen var inte alls så jobbig som mina nära och kära påstått. Detta eftersom:
1 - Man fick ta hur mycket kakor/godis/cider/kaffe/äpplen man ville.
2 - Man fick ta det NÄR man ville!!
3 - Mannen som höll i det var helt okej grym.
4 - DET VAR INTREEEEEEEEEESSAAAANT (belive it or not)

CAAAAAAAAAAAAAAAAAN'T WAAAAIT tills jag får rulla ut med ViOdlarLingonVarjeOnsdagN från uppfarten hoho.

Ps.2 Jag vaknade upp idag med ett skärsår ovanför ögonbrynet and I don't know why...


Göööör bajs ont!!! Och jaa mitt ögonbryn är inte i sitt bästa skick och NEJ jag har inte tre ögonfransar.

CIAO fra Naaaaaaaaaaaathaaallieieieiieie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0