keep it loose

HEEEJ FINA BLOGGEN!!

Förlåt för den överkassa uppdateringen under helgens gång men jag har knappt rört vid min data förutom när jag satt hemma hos Josefine i lördags innan kröket skulle dra igång. Men det är trots allt inte bara jag som glöm, utan de två andra sparvarna också. Men iallafall så har jag haft en väldigt fin helg med framför allt mina tjejer, mina finaste.

I fredags kollade jag idooool hos josefine med flera och stannade där till sent. Det blev till och med så sent så jag inte vågade cykla hem så anna fick skjutsa mig. Schysst där. Fick min en goooooooooood natts sömn och i lördags var vi på strandbaden. Ovärt som fan och har halvt lovat mig själv att jag aldrig mer ska sätta min fot där. Vi får väl se hur det kommer gå i brist på annat att göra. Haha!! Tackar även josse för den ''långa'' vistelsen där inne........ Bjuder på lite bilder från förkröket hos josefine;


jag och min fina emma

josefine och anna

victor och adam

shots

daniel och vincent

Idag har jag varit övertrött och jag har fått hålla mig hela dagen för att inte somna men nu äntligen ska jag få sova. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT, imorgon ringer klockan sex och bussen från skolan hem går tjugo över tio. Kan inget annat än gilla läget.

KRAAAAM från zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0