life's like an hourglass glued to the table

Godkväll!!

Har pluggat nästan enda sedan jag kom hem från skolan idag klockan tre så jag har haft nada tid att sitta vid datorn... Fast där ljög jag :( Haha, visst har jag suttit vid datorn men jag har bara inte ooooorkat blogga. Men bättre sent än aldrig.

Kom för en stund sedan hem från ett svettigt zumbapass. Det var jättekul med jobbigt. Fick lite ont i magen under träningen och det höll i sig i princip tills den va slut och det va lite störigt. Men nu efter en skön dusch och lite nervarvning och liiiite plugg på det så mår magen mycket bättre. Om ca tre kvart är sänds det sista avsnittet av kungarna av tylösand. Till det ska jag käka kvällsmat och avrunda med multimys.



Hoppas ni får en fin kväll.

kraaaaam zeus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0