tänker inte kolla en enda gång till i matteboken

Ja, rubriken säger allt... Jag har pluggat matte b hela jävla dagen tillsammans med Josefine och Nathalie. Sen när jag kom hem vid halv sex har jag fortsatt plugga tills nu. Fyfan, min hjärna är helt jävla slutkörd. Visst har jag lärt mig mycket men vafan, det kommer va glömt imorgonkväll och fortsatt resten av livet. Stackars mina små barn som aldrig kommer kunna få hjälp av sin mamma med matten </3

Hade iaf tänkt kolla paradise hotel nu då jag precis såg att avsnitt 12 kommit upp, hehe. Fint skit. Efter det ska jag sooooova för det förtjänar jag. Ser inte fram emot matten imorgon och faktiskt inte så jävla mycket mot sången heller. Har ett helt häfte att plugga och jag hade tänkt börja imorgon på bussen. Inte okej... Men jag tänker iaf ha en kick-aaaaaaassss kväll med mina tjejer.

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄGET MAGGET?!?!?!?!?


langar en bild på två av mina fina klasskamrater då vi för ett tag sen var på lyset alla tre <3

ps. min katt pissade ner mina två danskböcker idag så nu måste jag paya för ingen kommer vela ha nerpissade böcker efter min katt. KATTAJAAAEVEL!!! ds.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0