the end

Kan inte faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatta att jag är på sista säsongen av LOST!! Jag kan heller inte fatta att det finns en sista säsong av LOST? Jag och förmodligen resten av världens befolkning trodde fan att det skulle hålla på i evigheter. Till och med grey's och många andra serier har fler säsonger än LOST. Vill inte att det ska ta slut, älskade fina underbara LOST. Har skvätt många tårar, varit nervös så hjärtat nästan exploderar och även skrattat en del till denna fina serien.


Kan inte fatta att det lider mot sitt slut :(

Men enough om det!! Nu ska jag återgå till att plugga inför marknadsföringsprovet och sen se ett aaaaaaaaavsnitt.
Sov gööööööööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0