true colors

Godkväll.

Inatt sov jag nada eftersom jag var så äckligt rädd efter att ha sett paranormal activity för andra gången hemma hos kajsa i lördags. Jag vet, jag är barnsligt nojjig. Lampan va tänd hela natten men vågade fan inte stänga mina ögon mer än tio minuter då och då. Men klarade mig ändå igenom skolan över förväntningarna trots den sömnlösa natten :) STRONGT!! Redovisade i skolan, fick ett VG. Nöjd.

Nu sitter jag här medans mina cheyor tränar. Jag vägrade följa med eftersom jag vill viiiiila även om det är det enda jag gjort sedan jag kom hem. Haha!!

Sitter och läser lite bloggar. Och varje gång någon skriver ett inlägg om hur smal man tycker att man är när man egentligen är lagom stor eller om hur stor man är när man egentligen är smal. Bara för att man har mindre former än andra betyder det inte att man är överdrivet smal. Blir irriterad på sånt. Visst får man klaga på hur sin kropp ser ut. Absolut. Vem gör inte det? Men det går till överdrift. Majoriteten av tjejer i vår ålder ser sig själv som mycket större än man egentligen är. Och när fallet är så att man söker uppmärksamhet och ENDAST söker uppmärksamhet (ja för det skriker om uppmärksamhet) så blir jag så jävla less alltså, när helt vanliga tjejer skriver om hur stora/smala dom är eller vill va. NÄ du är inte för stor och NÄ du är inte för smal. Sluta inbilla er och sluta få folk att tycka synd om er och ge er feedback som ''aaah nä alltså du är inte alls smal, du är jättefin'' blablabla. Spara det till dom som är värda energin.

Jag har själv varit väldigt smal. När jag gick i 7e klass. Jag hatade att vara på stranden med mina storbröstade kompisar och jag grät för inga kläder jag vill ha passade mig. Och idag är jag betydligt mycket större än vad jag var då. Något jag är stolt över. Jag är nöjd med min kropp när jag tänker på hur det va då, ja det är jag. Visst kan man skämta om att man har en ''kagge'' men inte om att man är tjock.


Såhär såg jag ut i 7an. Kolla på mitt bröst bara så ser ni själva.


Jämför med hur jag ser ut idag. Pretty big change va? Sen att jag ser ut som en jävla bränd bäver i huvudet behöver vi inte ta upp.

Så tjejer sluta waaaajna. Ni är fina :) och varje kropp är unik.

Nu ska jag plugga. Hörs imorgon kraaaaaaaaaaaaaam zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0