winter just wasn't my season

Helllllå.

Idag känns det som om jag varit i fraten som fan men ändå har jag typ inte gjort ett piss? Har varit i skolan från åtta till tio och idag var det skolfoto vilket dröjde ut på danskan och sedan hade vi bara ett litet engelskprov. Hur jävla nice liksom? När jag kom hem siktade jag direkt in mig på sängen. Sov jaeeevligt hårt och dregglade ner hela håret så nu är det tovigt och gött :) Började plugga på danskan redan idag (prov på torsdag) eftersom jag har märkt att börja-plugga-dagen-innan-metoden inte fungerar längre. Creds.

När mamma kom hem från jobbet snackade vi lite om hela försäkringsgrejjen om min fot. De som känner mig vet att för ungefär 2 och ett halvt år sedan skar jag upp min fot när jag plaskade runt i den lilla fontänen vid vångavallen (smart som jag är). Dagen innan sommarlovet :( Snacka om att jag hade en pissig sommar utan bad </3 Massa studenter hade slängt i glasflaskor där och jag va dum nog att hoppa i med fötterna. Sprang in i mitten och smack så fick jag överont i foten och tog upp den och såg rakt in i alla jävla trådar och nerver osv. Det blödde som sören och mamma fick komma och hämta mig och köra mig till akuten iförd endast trosor och tröja. Fick sedan tre stygn och än idag känner jag knappt av min tå då alla nervtrådarna är bortskurna. Så nu hoppas jag på en liten summa från försäkringsbolaget. Ska fotogafera mitt ärr och lite småsaker och sedan får vi se vad som heeeender.


såhär fin va min fot på skolavslutningen i åttan dagen efter den lilla incidenten

Fick precis springa ut och hämta min lillebror då han har hoppat bock över en stolpe och fastnat med byxorna och slagit en volt. Det är allas mardröm.. att hoppa bock och fastna och slå skallen. Stackars adam gjorde det och nu lär han aldrig göra det mer.

Nu ska jag hjälpa mamma baka scones och sedan avnjuta dem och pankakor. Ikväll är det DHW så missa inte deeeeet.


jävligt trött chey efter min dreggel-power-nap

ps. Fick ett poäng ifrån MVG på företagsekonomiprovet som jag bölade över. Stör mig inte ett skit att det va ett poäng ifrån. Är heeeeeeeeeeeeeeelnöjd ds.

kraaaaaaaaaaaaam zeus


Kommentarer
Postat av: Abdullahalise

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-01-31 @ 09:40:44
URL: http://abdullahalise.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0