You can hang with me

img_0353 (MMS)

(bild från i lördags) Hej allihop. Även jag ska ursäkta mig lite för den dåliga uppdateringen. Jag däremot har mitt internet att skylla till en viss del också! Helgen har varit bra men det har dem andra redan berättat för er. Idag slutade vi skolan klockan 10 och jag åkte direkt hem och satte på en film. Jag laddar nämligen upp för en 3 timmars handledarkurs. Efter alla hemska uttalanden från vänner om denna kurs har jag konstaterat att jag behöver - 1. Ladda min iPhone till 100% 2. Sätta ljusinställningen på den lägsta (för att kunna spela så länge som möjligt) 3. Tejpa ögonlocken i ögonbrynen (för att inte somna) 4. Spara på fikan så länge som möjligt (för att ha något annat än att spela att göra). Wish me luck! /Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0