All though there is pain in my chest I still wish you the best



När det blåser kall storm utomhus längtar jag extra mycket tillbaka till Tunisien. Men det är väl ganska självklart. Vem längtar INTE till värmen nu när det börjar dra ihop sig för ordentlig höst?

Igår var jag tillbaka i skolan fit for fight. Gjorde ett liiiiiitet prov och chillade mest från 10 till 14. Göttigt. Spenderade resten av dagen framför Greys Anatomy säsong ett, Tyra Banks show, Top Model och Idol. Skööööönt. Idag var det däremot 8 som gällde. Kämpigt att gå upp halv sju men det funkar funkar jaja. Slutade tidigare vilket var jävligt trevligt. Är trött som ett djur så jag tänker fortsätta titta på Greys säsong ett för det är möööjsigt.

Imorgon slutar vi nio och då ska jag och Sofia göra färdigt Josefines födelsedagspresent. Lördag blir kick ass.

Syns. Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0