almost

HEJ HEJ HEJ bloggen! Har sovit dåligt som en gris inatt vilket förhoppningsvis var den sista sömnlösa natten för mig. För nu har jag fått ny medicin!!

Vaknade klockan fem imorse och hade så sjukt ont i magen och jag gjorde det bästa av situationen... gick ner med täcket i soffan, kollade lite på hannah montana ;) och sov sedan till klockan sju och det var så jääääävla skönt. Klockan åtta ringde mamma till doktorn och jag fick en tid elva och när jag kom dit fick jag förklara hur jag kände och dom tog några prover och skrev ut en ny medicin till mig. Denna ska förhoppningsvis hjälpa då den ska lägga sig som en hinna runt kanterna i magsäcken. Alltså, som ett plåster på såret :)

Även om jag inte har börjat med den nya medicinen inu så känner jag redan att jag inte har haft fullt så ont idag som de andra dagarna. Saknar skolan som fan och jag pallar inte vara hemma längre. Men idag fick jag iaf lite sällskap av panty som kom och överraskade mig med ett jättestort smile!! Han har nämligen tagit av sig tandställningen. Jättefint.

Imorgon SKAAAAAA jag till skolan för jag tänker inte missa min sånglektion och jag saaaaaknar alla. Hehe. Nu ska jag fortsätta kolla på wrong turn 3 i brist på annat.

kraaaaaaaaam från zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0