call that bitch bojangles

Hej fina bloggen!! (Ja för du är faktistk jävligt fin). Men personligen tycker jag inte att det skulle skada med lite färg här o där. Ellåååår? Kanske det kanske inte. We'll see.

Har precis bölat till I love you Phillip Morris. Den va så jävla fin. Har sex and the city 2 på lager. WIIIIIIIIIHIIIOIIOI men den sparar jag till ett tillfälle då jag är riktigt desperat. Hehe. Annars då? Läget livet? Jo, stör mig på attention whores, chillar pung i skolan, krök nalkas i helgen ja hela helgen, jag har inget att plugga eller har jag det? mhm, älskar mina vänner samt pojkvän, och imorgon blir det kyl X 2351435841354135. Ja något sånt just nu.

Har klarat mig igenom en skolvecka till. Bara några stycken kvar tills nästa sommarlov. Nedräkningen har börjat mina små djur.

ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0