cause love isn't here

Hej sötnosar. Det har varit en mycket fin helg och jag är lite ledsen över att den är slut faktiskt. Hade en grym kväll i fredags hemma hos Emma, TACK! Igår var Nattis, Emma och Becci här hemma och gjorde mig sällskap eftersom mina päron var i växjö. Käkade taco, en jävla massa chips och godis. Tittade på gamla videofilmer och hade det riktigt mysigt. Idag intog vi samma positioner i soffan och tittade på ännu mer film och gjorde ingenting, precis som det ska vara på en söndag! Nu vill jag bara sova och vakna upp nästa helg... Det hade varit fint det. Fast en vecka i skolan med mina vänner skadar nog heller inte! Poooooss

/JOSEFINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0