clean som fan

Hejhej. Är på lite deppigt humör för filippa har precis gjort slut med mig. På riktigt. Hon va här och hämtade alla sina saker innan :( Det känns riktigt tungt i hjärtat. Haha, skämt o sido! Men hon var faktiskt här och hämtade sina saker och jag hade fan glömt att hon hade körkort så vi åkte och handlade glass. Inte helt fel va!!

Har varit ganska trött idag trots att vi började klockan 10. Ovanligt. Imorgon har vi dödsdagen från 8-2 och ett prov på de. Fast det lösår saj, det gör det alltid! Hehe. Är jäkligt taggad inför helgens tillställningar. Tycker att det ska bli jättekul att festa med tjejerna på fredag :) Så det ser jag jättemycket fram emot. Och det är famför allt jättekul att Emma ordnar detta! Poss på daj. Och becci? Mina naglar behövs målas om ;)

Idag är det en lite speciell dag. Jag och min pojke firar 10 månader tillsammans. Vet att det har varit lite förvirrande med månaderna och det här men igår bestämde vi oss för att köra på det vanliga datumet för att slippa bli påminda om det dåliga som varit. En jättebra idé tycker jag :) Älskar honom obeskrivligt mycket!!

Nu hade jag tänkt bädda ner mig i sängen så jag kan vakna glad imorgon. Hade tänkt se i love you phillip morris fast kanske inte. Sov gott fast inte godare än mig.

kraaaam zeus

Kommentarer
Postat av: Abdullahirmelin

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:13:08
URL: http://abdullahirmelin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0