Det som tynger dig ska du säkert komma över

HEJ allihopa. Jag har snorfökyld, bokstavligt talat. Näsan rinner och rinner och rinner, vägrar ge sig. Huvudet bultar som aldrig förr och jag känner mig i princip som en levande bakterie. Känns inte så jävla skoj med tanke på nästa helgs bravader. Men av egen erfarenhet så lär förkylningen ha farit sin kos tills dess och om mot förmodan inte så lär jag köra på som vanligt ändåååå heheh ;-)



Vaknade vid halv tolv idag. Gjorde iordning en super frukost (som inte smakade ett skit pga förkylingen, kyyyl....) och kollade på I love you Philip Morris. Sofia hade tjatat som en galning på mig att jag borde se den och nu tänker jag göra det samma på er. SE DEN. Den var grym grymmare grymmast. Fiiin film. När det var slut kände jag att det var dags att ta tag i plugget. Funkade fan inte så jag ringde samman mina älsklingar, Josefine och Sofia. Drog hem till Josefine med tanken på att plugga. Tyvärr eller gladeligen så förblev det en tanke. Vi mööös, käkade gott, såg film och färgade Soffes hår istället. Mer vår melodi på det viset. När klockan närmade sig fem traskade jag hemåt med Oskar älskling Linnros i öronen. Käkade en god middag och nu sitter jag här. Ni vet ju hur mitt tillstånd är så jag ska inte klaga mera...

Glädjs iallafall åt att jag skickat efter lite bilder på framkallning. Mysigt med foton i album tycker jag. Och som mamma sa "vad vill du minnas om 25 år när din dator kraschat?" Bra tanke mamsen...

Nu ska jag käka mina piller och hoppa i säng. Tvivlar på om kroppen orkar med 8-14 imorgon. Fåååår se...


Kram Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0