en helt vanlig tisdag

Hej bloggeeeeeHn. Är på ganska dåligt humör just nu :( Kanske för att jag har varit vaken sedan sex och inte fått ta någon powernap. Det suger lite att jag måste gå upp PRICK sex för att kunna käka och sen ta min medicin. Förut sket jag ju fullständigt i att käka. Har iaf gått i skolan i två ynka timmar idag. Blev jäääääääääääättearg för att jag fick IG på föregatsekonomin. Hade jag inte gjort det lilla lilla lilla felet hade jag fått MVG. Lite konstig bedömning, borde väl iaf fått ett G. Men det sköna är att jag får chans att rätta till mitt fel på torsdag och sätta ett MVG då ;) JAdå!!

Efter skolan stack jag och lille Josefine till stan för att hitta något till henne som hon kan klä sig i på lördag. Och jo visst gjorde vi det på bikbok för endast 99 kronor. KAP!! Även jag gjorde ett kap. Vi fikade även lite på redfellas. MYYYYYYYZZZZ!!
Mitt lilla kap va 3 par öronhängen från bikbok för ENDAST 79 kronor. Billigt och bra!!

Efter vi hade varit i stan fick jag stå och frysa i väntan på den sena bussen som tog mig till klågerup. Det var blött och förjävligt. Sen fick jag även stå och frysa utanför pontus för att han låg och sov när jag kom och han inte svarade på mina samtal :( Åt jäääääääääättemånga och jäääääättegoda nutellamackor hos honom och vi åkte sedan hem till mig och jag fick prova på att köra lite hehe. Det va lika kul som sist och jag börjar hajja det hela med kopplingen nu. Inte för att skryta men jag kan ju faktiskt växla och hela den delen ;) hahaha. Har även fått en ny kååååmpis idag;

fin vaaaa, hehe. snelaste hesten

Nu ska jag käka något och dricka den frukstansvärda medicinen och sova gott enda tills klockan åtta imorgon för vi har sovmorgon. Halleda vad skönt
kramizar från zeus (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0