Får jag fimpa min cigg i din öl?

Godeftermiddag va. Kom hem från skolan för en stund sedan. Har käkat lite lunch och sitter nu framför föräldrarnas HP för att skriva min hemtenta i historia. Är såååååååååhääääär pepp.... Dagen har gått snabbt. Och när jag tänker efter har vi inte gjort något speciellt ansträngande vilket är skönt ibland. Imorgon börjar vi 11, så jävla sköööööönt ni anar inte. Eller det kanske ni gör. wawawawawawawawhatever.

Förresten så disskuterade jag och Sofia lite om hur min, hennes och Josefines vänskap utvecklats sedan jag (vi) fick min iPhone. Vi har blivit spelberoende, av alla olika sorters spel. Det är så illa att vi kan börja bråka och skrika på varandra över vem som spelat mest/minst, vem som är bäst/sämst. Sofia och jag spelar mest, josefine spelar minst, jag och sofia är bäst och josefine är sämst. Tänker du säga emot Jossan ;-)?



And im out /Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0