FY FAN VAD SKÖNT

Hejsvej fina bloggen och alla fina!
Idag har jag hunnit med en hel del, det är bra att sluta klockan 10 faktiskt. Som ni redan vet var jag och Sofia en runda i stan när vi hade slutat. Drack smoothie på redfellas, gick i ösregn och hittade lite fint. Sen skildes vi åt och jag åkte hem, chillade lite och så. Sen satt jag mig på den gröna lilla bussen och åkte ner till stan (ja, jag vägrade cykla i detta vädert). Mötte upp anna vid två. Stack till frisören och satt där i 3 timmar. Nu är ALLT det slitna borta, sjukt härligt och jag är blondare. Känns just nu sjukt ovant, men antar att jag snart vänjer mig.

Imorgon börjar vi 10 vilket är ashärligt. Och inte nog med det, det är även onsdag vilket innebär att det är veckans vändpunkt, haha. Nedräkningen till helg kan börja då. Nu måste jag läsa lite historia och kolla igenom marknadsföringen eftersom jag har skjutit upp det hela dagen. PUSS puss puss puss från jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0