genom eld

Hej fina bloggen! Hur är det med dig idag? Med mig är fan allt bra med tanker på att jag för en vecka sedan hade dödligt ont i magen. Över tåppen till och med!!

Imorse när jag steg upp regnade det. ''Fyfan vad tradet'' tänkte jag men sen helt plötsligt slutade det. ''Fyfan vad gött'' tänkte jag då. Sen när jag öppnar dörren och ska ta min cykel så börjar det SÅKLART att regna. Så jag fick springa till den lille stadsbussen som jag precis hann till. Ibland har man tur i oturen. Och inte nog med att det har regnar, det har varit en låååång skoldag. Det sög kuk men nu är jag OK igen efter en liten, och då menar jag liten, powernap. Har precis käkat lite falukorv och potatismos och nu surfar jag lite smått efter ett par öronhängen. Imorgon slutar vi tio och fyfaaaan vad skönt. Då ska jag och jossan till stan. Lille nattis ligger hemma och är sjuk :( krya på dig och missa inte helgen TACK...

Nu ska jag duscha och bara soooofta. See you when i see you possposs

ps. har lyssnat lite på Oskar Linnros idag. inte så dålig trots allt. vi ger det en chans tåmmen åpp .ds
från zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0