give it to me right

Godkvälliz!! Är jätteuttråkad, finns verkligen ingenting att göra. Tänker fan lägga mig snart alltså. Tittar lite på serien hjälp och fan vad längesedan det var man såg det. Fortfarande lika skoj.

Idag har jag myyyyyst med jossan och nattis. Det var dock menat att vi skulle plugga men det slutade med att vi kollade film, käkade cheesecake och färgade mitt hår. Håret blev lite av en besvikelse kanske, men det var för att jag inte lät färgen sitta i så länge då jag trodde att det skulle bli fult så det är knappt något resultat så kanske ska ge det ett försök till. Jag få se :)

Imorgon börjar vi åtta och jag hade inte tänkt va ÖVERTRÖTT då så om en stund tänker jag knyta mig. Ha deeet förjävligt.

Från Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0