GRATTIS ÄLSKADE, GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Idag är ingen vanlig dag. Idag är en dag olik alla andra dagar. Jag antar att ni tänker på tvillingtornen som föll för nio år sedan. Eller kanske ni tänker på att Anna Lind mördades på detta datum? Men jag HOPPAS att ni mest tänker på att Anna Josefine Thörn fyller år idag. För det gör iallafall jag.

Grattis älskade Josefine. Du har fantamii väntat länge på denna dag och nu är den äntligen här. Jag hoppas med hela mitt hjärta att du får en underbar dag för det förtjänar du!!! Du är en fantastiskt fin människa och en fruktansvärt underbar vän. Jag är så jääääääääkla glad över att veta att du finns vid min sida när jag än behöver dig. Och jag hoppas du vet att jag finns här för dig när du än behöver mig.

Du är bäst älskling! Om en vecka får du din födelsedagspresent av mig och Sofia. Du kommer inte bli besviken <3
(hon får sin present då eftersom hon sjäääälv bett om det)














Du är världens finaste!!!! Jag älskar dig. Pooossss

/Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0