GRATTIS FINASTE JOSSE

Grattis älskade älskling på din dag. Hoppas att den kommer bli grymm för det förtjänar du mer än någon annan. Nästa helg, om exakt en helg, då jävlar ska vi fira... så in i helvete!!!! älskar dig <3


Har varit uppe sedan klockan sju och DET är sick. Pontus väckte mig när han skulle dra och jobba och har helt enkelt inte kunnat somna om. Men samtidigt som det känns ganska tungt att ha gått upp så tidigt så har dagen iaf inte gått till spillo. Har redan hunnit städa, plugga och varit i stan. Inte illa. Har handlat ny ögonbrynspenna och en hårfärg som emma ska få kladda in i mitt hår på torsdag. Det blir ädelmahogny eftersom jag är gaaanska trött på det jävla mörka. Hoppas på att det blir jättebra :)

Min mage är helt klart på bättringsvägen och jag är så jävla glad för det. Har precis slängt i mig två skålar yoggi och längtar tills klockan fyra då jag ska trycka i mig mormors lasagne. OH YES.


love zeus





Kommentarer
Postat av: towie

älskar dig fis /tow

2010-09-11 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0