''i'm like fuck you and fuck her too''

WAAAAAAAAAAAAAAAAADUP. Hade en öööverfin morgon med extra sovmorgon. Började klockan tio. Steg upp och satte igång oskar linnanrosen på högsta volym. Mycket bra start på dagen och det fina humöret har hållt i sig ända tills det är sängdags. Det kanske till och med håller i sig tills imorgon? Hoppas det i varje fall. Imorgon går vi ju endast til 12!!! WOHOOOOOO.

Idag had jag tre korta lektioner och en håltimme. Slutade två och det var inte lika jobbigt som det brukar vara. Har baaaaaaaaaaaara chillat sedan jag kom hem. Borde egentligen plugga lite men jag orkar inte. Har kollat lite idol med tova ikväll vilket var möööjzet med lite pöpcorn och sånt. Imorgon ringer klockan sex vilket suger kuk men jag får väl helt enkelt bita i den.

Innan jag somnar vill jag bara säga att jag älskar Nathalie och Josefine oerhört mycket. Tack tack TACK för ni alltid finns där för mig och tack för att jag får ta del av er och era personligheter. Ni är bäst och jag skulle absolut inte kunna be om bättre!! Är så jävla glad att jag valde just cyber och hamnade med er. Inte enda sekund har jag tråkigt mer er. Fyfan vad jag älskar er. FYFAN. Och mina andra fina vänner i de kretsarna jag älskar även er, oerhört mycket!!
Over and out

zeus

Kommentarer
Postat av: JOSSAN

fan vad fin du är!!! ÄLSKAR DIG MED

2010-09-15 @ 22:17:40
URL: http://zeushomeboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0