let's party!!!


jag och emma förra månaden

Woho äntligen fredag! Så jäkla härligt att slippa skolan några dagar framöver nu. Idag har jag varit i stan, tittat på en nervös anna som klippte sidecut, snackat med ida medans vi väntade på henne hos frisören, cyklat hem, duschat, chillat. Nu väntar jag på att pappas mumsiga hemmagjorda pizza ska bli klar, sen ska jag föna håret, sminka mig, ta på mig lite kläder. Sen kör mamma mig till skegrie, blir förhoppningsvis ett litet stopp hos anna om jag hinner och sedan beger vi oss hem till emma för att ha en awesome kväll och natt! Fest, fest, fest står på schemat! 

Nu har ni fått en ganska detaljerad beskrivning på vad jag har gjort hela eftermiddagen och också vad som ska hända ikväll - taggar som fan!!! Kommer blir skitkul. Nu måste jag sluta.
PUUUUUUUUUUUUUSS

/JOSSAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0